Известие

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз само да споделя моята случка от преди няколко зими. Тааа, случката е, че бензин има, ток има, колата - не пали.
    Оказа се, че кондензиралата вода в ауспусите ми беше замръзнала. Откачих гърнетата и подадох мръсна газ.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Според мен не е проблема в ауспуха,защото като си въртиш на стартер при извадени дюзи,бензина си тече в цилиндрите ,възпламенява се и одзад си пуши.Не знам само че тези дюзи на мъгла ли трябва да струят или да препикават като моите?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от petrof Покажи съобщение
        Според мен не е проблема в ауспуха,защото като си въртиш на стартер при извадени дюзи,бензина си тече в цилиндрите ,възпламенява се и одзад си пуши.Не знам само че тези дюзи на мъгла ли трябва да струят или да препикават като моите?
        На мъгла
        Last edited by tonov; d.m.y г., 18:18.

        Comment


        • #19
          Значи ако впръсква на струя свещите не могат да възпламенят бензина ,така ли?И друго се чудих ,след толкова въртене на стартер този бензин които препикават дюсите каде е отишъл?

          Comment


          • #20
            Има недобро изгаряне на горивото.При което двигателя или не пали или ако работи то работата му е неравномерна,а разхода на гориво висок.В същото време токсичността на изгорелите газове е висока.Поздрави
            п.с:Това го казвам без претенции да разбирам

            Comment


            • #21
              Тези дни ще почистим дюзите ,дано се оправи,ама заради този номер дето ми скрои точно когато наи- ми трябваше кола ще я разкарам.Поздрави и от мен.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от petrof Покажи съобщение
                Значи ако впръсква на струя свещите не могат да възпламенят бензина ,така ли?И друго се чудих ,след толкова въртене на стартер този бензин които препикават дюсите каде е отишъл?
                Инжекторите (дюзите) имат за цел да разпръскват горивото, а не да го пикаят (образно казано). Впръскано в цилиндрите под високо налягане, горивото се разпръсква на микроскопични капчици във формата на облак (пак образно казано), като по този начин, смесвайки се с въздуха, се образува хомогенна горивовъздушна смес, която е много лесно запалима. За пример, представете си, че инжектора е флакон с дезодорант, а свеща е запалка. Начина по който флакона пръска дезодоранта е същия както инжектора впръсква горивото. Ако вземем един дезодорант и пръснем срещу пламъка на запалка, приемайки, че пламъка на запалката е искрата която подава запалителната свещ, а облака дезодорант - впръсканото гориво, това което ще се получи ще е едно голямо баааааауууууууу точно това става и в цилиндрите на нашите автомобили. В крайна сметка за да може да се образува хомогенна горивовъздушна смес която да може да бъде възпламенена от свеща, то един от главните фактори е инжекторите да работят правилно т.е. да разпръскват подаваното гориво, а не да го изливат.

                Ако инжектора "пикае" горивото в цилиндъра, то единственото нещо което се получава е това, че не може да се образува горивовъздушна смес, съответно искрата няма как да възпламени това гориво, в последствие то се стича по стените на цилиндъра и отмива маслото от тях... предполагам сами се сещате къде отива целия боламач.
                BMW E39 528i

                Comment


                • #23
                  Не е точно така, това което го пишеш. Основната грешка - горивото не се впръсква от инжектора в цилиндъра а във всмукателната тръба.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:07.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                      Не е точно така, това което го пишеш. Основната грешка - горивото не се впръсква от инжектора в цилиндъра а във всмукателната тръба.
                      Абсолютно съм съгласен колегата почти е обеснил директната инжекция ма не и неговата
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        И при мен това излезе.Изводът е - не спирайте на наклон с муцуната надолу когато е студено.
                        Странното е че изобщо не опитваше да припали.
                        Ония ден докато за пореден път правих опити да запаля на минусови температури след като бях нагрял горивния филтър с пистолет за горещ въздух и резултата беше нулев. След това се завъртях отзад при багажника за да проверя дали бензиновата попма се чува да работи при което забелязах, че от ауспуха излиза много странен звук... нещо от сорта на цвърчащ въздух който се освобождава при топене на нещо студено. Така и не можах да си го обясня, но не ми дойде на ум да нагрея с пистолета тръбите и гърнетата, и така да опитам да запаля. Вчера времето беше супер и колата си пална от раз. Та съдейки по написаното от колегата и при мен проблема ще се окаже такъв, понеже аз спирам по същия начин - под наклон с муцуната напред. Както и да е, днес отивам да сменям горивен филтър, но покрай него ще сменя и една камара консумативи които по принцип имат още хиляди км. пробег... но така или иначе ще съм в сервиза
                        BMW E39 528i

                        Comment


                        • #27
                          И така колеги както вече споменах днес бях на курс по освежаване с боксьорката. Най-накрая успях да разбера и какво се случва вътре в оригиналното горивно филтърче на BOSH (на около 15 000 км). Разбира се не можах да проверя точно това което исках, а именно как му влияят минусовите температури... но пък може би очите ми се отвориха още по-широко за безкомпромисното качество на родните горива След като свалихме филтъра решихме да проверим аджеба 'ко пък толкова може да се задържа в него... ами честно казано отговора на те тоя въпрос ме остави с отворена уста няколко минути. Толкова бях изумен от магията, че реших да направя 2 снимки и да я споделя и с вас. Та това което ще видите на тези снимки аз лично все още не мога да си обясня...

                          Click image for larger version

Name:	F-Coffee 1.jpg
Views:	1
Size:	95.9 Килобайта
ID:	2274931Click image for larger version

Name:	F-Coffee 2.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2274932

                          Течноста която виждате най-вероятно ви напомня на едно хубаво кафенце или горещо шоколадче, но повярвайте на дали някой би пожелал да я опита. Мирисът на самата течност далеч няма нищо общо с бензин, което ме навежда на въпроса: "Къ-де-е-млякото?!"... опс млякото е на лице но "Къ-де-е-бензина?!". След малък престой нещата взеха да се поутаяват и разгеле вече знаех "къде е водата!!!", но бензина явно е останал в маркучите, а не във филтъра... то няма де другаде да е при положение, че до колкото знам мойта боксьорка уж само бензин може да гори... ама знам ли, може и да е мутирала

                          След видяното днес лично аз ще започна да си сменям горивния филтър на 5 до 10 000 км, а не на 15-20 000 както уж би следвало.

                          Както и да е, едно е сигурно - при следващите минусови температури ще се разбера дали филтъра е замръзвал или проблема е бил само в изпускателния тракт (тръби, гърнета и тн.).
                          Last edited by BoxerPower; d.m.y г., 21:34.
                          BMW E39 528i

                          Comment


                          • #28
                            Това което ми показваш го видях още миналата седмица, но днес разбрах защо на миносови температури не ни работят боксерите.След седмица престои в бокса и много процедури на мотора се разбра че просто конденза си замръзва в изпусквателните тръби.Както казваше един колега маи ще трябва да се спира с предницата на високо.А относно горивата водата и конденза са неизбежни(освен с качествени добавки).

                            Comment


                            • #29
                              Бе то тоя замръзнал конденз много лесно може да се превърне в "размръзнал" с един пистолет за горещ въздух... ама може ли да си носим по един такъв навсякъде и постоянно да залягаме под колите?! За съжаление в моя случай няма как да спирам с муцуната нагоре ако искам боксьорката да е в гаража. Другия вариянт е да я цопна на бордюра пред него и да се надявам някой луд дрифтаджия с летни гуми да не я повлече. Тия дни обаче съм решил да и попречистя изпускателната системка от конденза. Що се отнася до темата с добавките, било то качествени, некачествени и тн. - ами единственото мнение което съм чувал за тях (предимно от майстори) е все отрицателно... т.е. нашенските горива явно са такива стабиларки, че са с изграден имунитет към тях
                              BMW E39 528i

                              Comment


                              • #30
                                Аз за себе си съм убеден относно работата ,която вършват някои от тези добавки.Виждал съм лично как добавка закупена от сервиза на опел почисти системата на една фронтера,която я бяхме карали с А-86 бензин(95год.ги нямаше тези днешните горива).От запушване на близо една трета на магистралата за бензина с някаква кафява утаика се почисти до никелирано.Благодарение на добавката оттървахме втората бензинова помпа.Друг е въпроса какви ментета се продават днес .

                                Comment

                                Working...
                                X